منچستریونایتد ۴-۲ بایرلورکوزن؛ پیروزی در شب ۲۰۰ گله شدن رونی

وین رونی - منچستریونایتد 4-2 بایرلورکوزن؛ پیروزی در شب 200 گله شدن رونی

در بازی اول، منچستریونایتد میزبان بایرلورکوزن بود وتوانست با نتیجه 2-4 از سد میهمانش عبور کند

این بازیکنان درترکیب اصلی یونایتد قرارداشتند: دخه آ، اورا، فردیناند، رونی، اسمالینگ، ویدیچ، کریک، فان پرسی، والنسیا، کاگاوا و فلینی و در سوی دیگر میدان هم  لنو، رینارتز، سپاهیچ، رولفس، هئونگ مین سون، کان، کیسلینگ، بونیسچ، سام، توپراک، دوناتی هم در ترکیب اصلی تیم هیپیا به میدان رفتند.
AdTech Ad

نکته جالب توجه حضور مروانه فلئینی ،خرید تابستانی شیاطین سرخ درترکیب اصلی یونایتد بود و شینجی کاگاوا هم در ترکیب اصلی بود

بازیکنان یونایتد در دقایق ابتدایی کنترل بازی را در دست داشتند و در جریان ده دقیقه ابتدایی چندین فرصت خلق کردند. این حملات همچنان ادامه داشت، تا اینکه در دقیقه 22 بازی، این وین رونی بود که توانست اولین گل بازی را با بهره گیری از پاس اورا به ثمر برساند تا تیم مویس به اولین گلش دراین بازی برسد. با این گل بازیکنان بایرلورکوزن با عصبانیت بیشتری بازی را دنبال می کردند و درفکر جبران گل خورده بودندرونی با گلی که به ثمر رساند با 199 گل زده برای یونایتد درتمامی تورنمنت ها، حالاتنها یک گل با 200 گله شدن فاصله دارد

در دقایق پایانی نیمه اول یونایتدی هم چند فرصت خوب توسط رونی و فان پرسی خلق کردند که ثمری نداشت و نیمه اول با برتری 0-1 یونایتد به پایان رسید.

شیاطین سرخ که برای هجدهمین فصل متوالی دراین رقابتها حضور یافتند، طولانی ترین رکورد ممکن را درمقایسه با تمام تیمهای حاضر دراین تورنمنت دارند.

تنها ده دقیقه بعد از شروع نیمه دوم بود که سیمون رولفس بازی را به تساوی کشاند. پاس گل او را هئونگ مین سون داد تا رولفس بتواند دروازه دخه آ را گشوده و بازی را به تساوی بکشاند. اما روبین فان پرسی خیلی سریع خیال هواداران یونایتد را راحت کرد و در دقیقه 59 بازی با پاس والنسیا، ضربه ای آکروباتیک و تماشایی به توپ زد و دروازه حریف را باز کرد و یونایتد را پیش انداخت.

این پایان کار برای تیم میزبان نبود؛ در دقیقه 70 وین رونی دوباره برای تیمش به گل رسید تا تعداد گلهایش با پیراهن یونایتد درتمامی تورنمنت ها را به عدد 200 برساند.

در دقیقه 71 شینجی کاگاوا جایش را به اشلی یانگ داد. یک نکته آماری جالب و جذاب دیگر درمورد این بازی این است که روبین فان پرسی در سیزده بازی اخیر یونایتد در تمامی تورنمنت ها 13 گل برای این تیم به ثمر رسانده

آنتونیو والنسیا هم در دقیقه 79 نامش را به لیست گلزنان تیمش اضافه کرد و گل چهارم تیمش را به ثمر رساند.پاس گل را وین رونی به او سپرد.

در دقیقه 80 مروانه فلئینی از زمین خارج و تام کلورلی به جای او به زمین آمد و درنهایت در دقیقه 86 هم وین رونی جایش را به چیچاریتو داد.

اما این پایان کار برای تیم میهمان نبود. عمر توپراک در دقیقه 88 بازی توانست یکی دیگر از گلهای خورده را جبران کند و بازی را 2-4 نمود. بازی درنهایت باهمان نتیجه 2-4 به نفع یونایتد به پایان رسید تا سه امتیاز دوست داشتنی در یک بازی خانگی به حساب شیاطین سرخ واریز شود.

در دیگر بازی این گروه هم شاختار دونتسک که میهمان رئال سوسیداد بود،  موفق شد تا با دو گل از الکس ته سیرا که در دقیقه 65 و 87بازی از راه رسید، از سد میزبانش عبور کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 27 شهريور 1392برچسب:, | 11:42 | نویسنده : mahdi |
  • پول فا
  • ریاح